Fotó: internet

A Jobbikról hazudtak Kun-Mediátor ügyben: Lebukott a TV2 és az Origo

Újabb pert bukott el a Fideszhez közeli Andy Vajna tulajdonában lévő TV2 és az Origo hírportál, most éppen a Jobbikról hazudoztak Kun-Mediátor ügyben

Folyamatosan növekszik a Jobbik által a fideszes hazugsággépezet ellen megnyert perek száma- adta közzé a Jobbik mai közleményében . Most aktuálisan egy Karcagot érintő ügyről derült ki, hogy a Jobbikot akarták besározni benne.

Tegnap két újabb ügyben bizonyosodott be, hogy a kormánypártok és propagandájuk még véletlenül sem tudnak igazat írni a legnagyobb ellenzéki pártról. -folytatja közleményét a legnagyobb ellenzéki párt.

Mint írják tegnap délelőtt, a valamiért “Tények” címmel műsort üzemeltető TV2-nek, valamint az Origo nevű szennyportálnak kellett meghajolnia a Jobbik előtt, amikor a Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete kötelezte sok százezres sérelemdíj megfizetésére és bocsánatkérésre,

mert azt hazudták, hogy a Kun Mediátor-botrányban elcsalt pénzekből a Jobbik is részesült.

Mint a Jobbik írja: A számtalan megnyert per is bizonyítja, hogy a Fidesznek semmit nem lehet elhinni, és a választás tétje az is, hogy véget vetünk-e ennek a kormány által befejezni nem akart folyamatos hazudozásnak, a választók folyamatos átverésének.

Forrás: MTI.hu

 

POPULAR POSTS

Ajánlat




Ajánlat




Close
%d blogger ezt szereti: