Fotó: internet

Hazudtak Vonáról és a Jobbikról (Beismerte tettét a kormánypárti média az újabb bírósági ítélet után)

A 2018-as választások időszakát körülölelve a több mint száz helyreigazítási perek sora még nem ért véget a kormánypárti sajtó álhíreivel szemben, de most az Origo volt kénytelen beismerni: Nem valós információt adtak közre olvasóiknak.

Az internetes portáljukon 2018. március 10-én „Formálódik a Vona-Gyurcsány koalíció – fotók” címmel megjelent cikkben valótlanul híresztelték ugyanis, hogy a Jobbik Magyarországért Mozgalom a Demokratikus Koalícióval egyeztetett a szentesi választókerületben.

 

Amint azt a helyreigazításban kénytelenek voltak megírni,

Valótlanul híreszteltük, hogy a két párt között több választókerületben is folynak még a tárgyalások.

Valótlanul híreszteltük továbbá, hogy Vona Gábor, a Jobbik elnöke Kiss Csabával, a Demokratikus Koalíció szentesi elnökével tárgyalt egy szentesi étteremben.

A valóság ezzel szemben az, hogy a cikkünkben szereplő időpontban Vona Gábor egy szentesi kampányrendezvény után ebédelni állt meg a szentesi Páterház étteremben, asztaltársaságában csak munkatársai és helyi jobbikos vezetők foglaltak helyet. Vona Gábor nem tárgyalt egyetlenegy DK-s politikussal sem, a cikkünkben említett Kiss Csaba pedig ott sem volt az étteremben. A cikkben megjelent fotón pedig nem a DK-s Kiss Csaba, hanem a Vona Gábort és munkatársait szállító mikrobusz sofőrje látható. A Jobbik és a DK között pedig sem Szentesen, sem más választókerületben nem folyik semmilyen tárgyalás.

 

 

 

POPULAR POSTS

Ajánlat




Ajánlat




Close
%d blogger ezt szereti: